Kategóriák
- Újdonságok
- Akciók
- MOST KÉSZLETEN VAN!
- Újdonságok 2020 - 2021
- VEZÉRLÉS RÖGZÍTŐ KÉSZLETEK
- CÉLSZERSZÁMOK AUTÓSZERELŐKNEK
- SZERSZÁMOK
- TEHERAUTÓ ÉS MUNKAGÉP JAVÍTÁS
- AUTÓVILLAMOSSÁG
- AUTÓELEKTRONIKA
- FORRASZTÁSTECHNIKA
- ELEKTROMOS SZERELÉSI ANYAGOK
- KÁBELVÉGEK
- CSATLAKOZÓK
- BIZTOSÍTÉKOK ÉS TARTÓK
- SZERSZÁMOK AUTÓVILLAMOSSÁG JAVÍTÁSHOZ
- KAROSSZÉRIA JAVÍTÁS
- MŰANYAG HŐLÉGTECHNIKA
- GUMISZERELŐ MŰHELYEKNEK
- KÉTKERÉK - KERÉKPÁR ÉS MOTORKERÉKPÁR SZERELÉS
- AUTÓFÉNYEZÉS
- MŰHELYBERENDEZÉSEK
- MÉRŐESZKÖZÖK
- MŰHELYHIGIÉNIA
- VEGYIÁRUK
- MŰHELYVILÁGÍTÁS
- MŰHELYDIVAT
- MENETJAVÍTÁS
- PATENTOK, BILINCSEK, RÖGZÍTŐ ELEMEK
- FÚRÓ, VÁGÓ, CSISZOLÓ ESZKÖZÖK
TOP termékek
Partnereink
Termékajánló
Termék részletek
Rövid leírás a termékről |
A DHC BT 282 akkumulátor teszter alkalmas 12V-os akkumulátorok, indító- és töltőrendszer tesztelésére
|
A termék tulajdonságai |
Használati utasítás 1.Mielőtt elvégzi az akkumulátor tesztet kapcsolja le a gyújtást, minden elektromos fogyasztót és töltést. Zárja be a jármű összes ajtaját és a csomagtartót. 2. 2.Győződjön meg róla, hogy az akkumulátor termináljai tiszták. Tisztítsa meg kefével, ha szükséges. A fekete csipeszt kapcsolja az akkumulátor negatív sarujához, a piros csipeszt pedig az akkumulátor pozitív sarujához. 3.A következőket látja majd a kijelzőn: BAT xx.xx , amely az akku feszültségét mutatja V-ban. Nyomja meg az (▲/▼ )-t a BAT – akku tesztelés funkcióhoz, majd az ENTER-t ↵Megjegyzés: ha HI / LO / ---- jeleket lát a kijelzőn, annak jelentése: „túl magas”/”túl alacsony”/”feszültség lüktet” 4. Nyomja meg a (▲/▼ )gombot az akkumulátor típusának kiválasztásához: SLI Folyadékos akkumulátor AGMS AGM Spirálcellás akkumulátor GEL VRLA/GEL akkumulátor AGMF AGM síklemezes akkumulátor SSA START-STOP akkumulátor, AGM SSEFB START-STOP akkumulátor, folyadékos Nyomja meg az ENTER-t. 5. Nyomja meg a (▲/▼ ) gombot az EN, DIN, SAE, IEC szabvány kiválasztásához:Nyomja meg az ENTER-t. 6. Nyomja meg a (▲/▼ ) gombot az indítóáram beállításához . SAE : 40~1200 CCA, DIN : 20~670 CCA, IEC : 25~790 CCA, EN : 35~1125 CCA, CA(MCA) (0oC): 70~1440 CA(MCA) Nyomja meg az ENTER-t, hogy megkezdje a tesztet. 7. Ha BAT xx.xx V kiírás jelenik meg, akkor töltse fel az akkumulátort és tesztelje újra. Ismételt kiírás esetén az akkumulátort ki kell cserélni. 8. Ha BAT.CHARGED felirat jelenik meg, akkor a (▲/▼ ) gombokkal válasszon igen/nem, és nyomja meg az Entert. 9. Várjon pár másodpercig, amíg a teszt befejeződik, amit az aktuális mért feszültség és CCA értékkel jelez ki a készülék. A (▲/▼ ) gombokkal választhat a megjeleníthető adatokból: SOC töltöttségi állapot % SOH „egészségi” állapot % MΩ belső ellenállás Minősítések: OK az akkumulátor megfelelő OK RECHARGE az akkumulátor jó, de fel kell tölteni BAD az akkumulátor hibás RECHARGE&RETEST az akkumulátort meg kell tölteni és újra tesztelni ERROR hiba a mérés közben: vagy a csipeszek rosszul csatlakoznak vagy nagyobb az akkumulátor a tesztelhetőnél 10. A mérés végén vegye le a csipeszeket A teszt után az előzőleg beállított értékek öröklődnek. System teszt 1, A következőket látja majd a kijelzőn: CRANKING xx.xx V , amely az akku feszültségét mutatja V-ban. Nyomja meg az (▲/▼ )-t a CRANKING – indítási teszt funkcióhoz, majd az ENTER-t ↵ Megjegyzés: ha HI / LO / üres kép/ RIPPLE jeleket lát a kijelzőn, annak jelentése: HI - Akku feszültsége magasabb, mint 15,99V. Ellenőrizze, hogy 12V-os akkut mér-e? LO – vagy üres képernyő - Akku feszültsége alacsonyabb, mint 4,5V. Teszt előtt töltse fel az akkumulátort. Ismételt esetben az akkumulátor hibás, cserélje ki. RIPPLE – a képernyő vibrál – az akku feszültsége instabil. Ellenőrizze a csatlakozásokat. 2.Kapcsoljon ki minden fogyasztót a járműben (világítás, légkondicionáló, rádió, stb.), mielőtt a motort beindítaná. 3.Nyomja meg az ENTER gombot. A kijelzőn jel látható. 4.Indítsa be a motort. Ellenőrizze a kijelzőt: OK: az indítórendszer jó. LO: az indítórendszer hibás. Ilyenkor ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és az indítómotort. ---V: Ha a min. feszültség < 7,2V akkor az indító rendszer hibás. Ilyenkor ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és javíttassa meg az indítómotort. Töltőrendszer teszt 1.Indítási rendszer teszt után nyomja meg az ENTER-t a töltési rendszer teszthez. A kijelzőn a ALT.felirat és a pillanatnyi feszültség xx.xxV látható. Nyomja meg az ENTER-t. 2.Járassa a motort 1200-1500 fordulaton, közben olvassa le kijelzőt. OK: a töltőrendszer jó. HI: a töltőfeszültség túl magas, ellenőrizze a feszültségszabályzót. LO: a töltőfeszültség túl alacsony, ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és a generátort. 3.Ezután terhelje meg a generátort: kapcsolja a világítást, a ventillátort, esetleg a hátsó ablakfűtést, közben olvassa le a kijelzőt. OK: a töltőrendszer jó. HI: a töltőfeszültség túl magas, ellenőrizze a feszültségszabályzót és a csatlakozásokat. LO : a töltőfeszültség túl alacsony, ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és a generátort. 4.Kapcsolja le a fogyasztókat és állítsa le a motort. Elemezze a mért értékeket. Hullámosság teszt 1.A töltési teszt után nyomja meg az ENTER-t a hullámosság teszthez. A kijelzőn a RIPPLE felirat és a pillanatnyi feszültség xx.xxV látható. Nyomja meg az ENTER-t majd olvassa le a kijelzőt. 2. OK : a generátor állórész és a diódák jól működnek HI : a generátor egy vagy több diódája, vagy az állórész tekercselés hibás. Ellenőrizze a generátor csatlakozásait, összefogó csavarjait. Amennyiben azok rendben vannak, cserélje ki/javítsa meg a generátort. |
Hasonló termékek |